Close
Close
 

        Korduma kippuvad küsimused

        Hinnad

        Kas pean tagatisraha maksma?
        Jah, meie toodetel on oluline väärtus.Seetõttu peate maksma tagatisraha.Tagatisraha suurus sõltub renditud tootest ja selle leiab meie rendikataloogist või meie kodulehelt.

        Millal ma saan makstud tagatisraha tagasi?
        Tagatisraha saate tagasi kohe, kui olete toote heas seisukorras tagastanud.Kui on tegemist kahju tekitamisega, renditud toode on määrdunud või ei tagastata täielikul kujul, võidakse Teilt kulud sisse nõuda.Need lahutatakse tagatisrahast.

        Kas on võimalik rentida pooleks päevaks?
        Jah, meil on olemas ka neljatunnine renditasu.Selleks kehtib kuni neljatunnine laenutusperiood.Kui Teil on vaja rentida kauemaks kui neli tundi, kuid lühemaks kui terve päev, rakendub päevatasu.

        Kui kaua kehtib ühepäevane laenutusperiood?
        Rendipäev kestab maksimaalselt 24 tundi.

        Millal kehtib nädalavahetuse tasu?
        Juhul, kui Teie rendipunktis on kehtestatud nädalavahetuse tasu, kehtib see reedel kella 12:00st kuni esmaspäeval kella 12:00ni.

        Kas võin toodet kokkulepitud ajast kauemaks laenata?
        Kui leiate tööde ajal, et Teil on toodet kauem vaja, saate rendiperioodi pikendada (juhul, kui see pole broneeritud) kuni üheks nädalaks.Pikemaks perioodiks rentimiseks peate rendipunkti kohale minema.

        Millist rendihinda rakendatakse pühade ajal?
        Pühasid loetakse rendipäevadeks.Eritariifid ei kohaldu.

        Tingimused ja protseduurid

        Kas ma saan ennast kindlustada renditud tootele tekkida võiva kahju vastu?
        Jah, sõlmides kahju väljaostmise kava lepingu.Kõigest 10% rendihinna eest on kõik renditud tootele tekitatud kahjud suures osas kaetud.Kahju väljaostmise kava ei kata tulekahju ja varguse tõttu tekkinud kahju.

        Kas ma saan ennast kindlustada tulekahju ja varguse vastu?
        Ei, tulekahju ja/või varguse vastu kindlustamine ei ole võimalik.

        Mida teha, kui toode on defektne, varastatud või kaotatud?
        Defekti, varguse või kaotamise korral palume sellest koheselt teatada rendipunkti, kust toode on renditud.

        Kust leida renditingimusi?
        Meie renditingimused leiate siit.

        Kas mul rentimiseks vaja esitada isikut tõendav dokument?
        Jah, peate esitama kehtiva isikut tõendava dokumendi.

        Kas ma saan tagastada toote mujale rendipunkti kui see, kust ma toote rentisin?
        Ei,  peate toote alati seal tagastama, kust Te selle rentisite.

        Kas renditud tooted tuleb tagastada puhtana?
        Tooted, mida Te rendite, on puhtad ja heas seisukorras.Puhastus- ja/või remondikulude eest nõutakse tasu, kui tooteid ei tagastata samas seisukorras.

        Muud küsimused

        Kuidas ma tean, kas soovitud toode on saadaval?
        Kõik tooted ei ole igas rendipunktis saadaval.Küsige oma rendipunktis soovitud toote kättesaadavuse kohta.

        Kas ma saan toodet broneerida?
        See sõltub laenutusest, kust Te soovite toodet broneerida.Selleks peaksite ühendust võtma laenutusega, kust Te soovite toodet rentida.

        Kust ma saan renditud toote kasutusjuhendi?
        Juhendi digitaalse versiooni leiate sellelt veebilehelt.Iga toote juures on viide kasutusjuhendile.Kui toote juurde on märgitud YouTube'i sümbol, on ka õppevideo saadaval.Võite ka rendikataloogist QR-koodi oma nutitelefoniga skannida.Siis saate automaatselt soovitud tootele ligi.

        Kust leida laenutuste kontaktandmed?
        Sellel leheküljel leiate kogu info meie laenutuste kohta, sealhulgas kontaktandmed ja lahtiolekuajad.

        Kuidas ma leian õiged müügiartiklid?
        Rendipunkti töötaja saab Teile anda nõu sobivate müügiartiklite osas, mis Teie poolt renditud toote juurde kuuluvad.Seadmete jaoks vajalikke tarvikuid pakutakse või müüakse rendipunktis.

        Kuidas rentida toodet, mis ei sisaldu rendikataloogis?
        Külastage veebilehte www.boels.nl või võtke ühendust lähima Boels filiaaliga, helistades 0900-0551 (€ 0,15/minut).